Παράταση ηλεκτρονικής αξιολόγησης του διδακτικού έργου
Σας υπενθυμίζουμε ότι είναι εφικτή η ηλεκτρονική αξιολόγηση του διδακτικού έργου από τους φοιτητές των Προπτυχιακών Τμημάτων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2015-2016 έως και την Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016. students_evaluation_xeimerino_15-16 (paratasi)more…
ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Αυτές είναι λίγες από τις φωτογραφίες που κατάφερα να τραβήξωmore…
Την Τετάρτη 13-01-16 στις 13.30 στην Αίθουσα Μεγαλέξανδρος του Τ.Ε.Ε.Τ θα παρουσιάσει το έργο του ο φωτογράφος Γιώργος Κατσάγγελος.
Ο Γεώργιος Κατσάγγελος σπούδασε φωτογραφία με υποτροφία, στο BROOKLYN COLLEGE της Νέας Υόρκης. Δάσκαλος του είναι ο Walter Rosenblum. Είναι Καθηγητής στο Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνώντου ΑΠΘ. Διετέλεσε Διευθυντής του Μουσείου Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης από το 2002 έως το 2005 και Κοσμήτορας της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ από το 2006 […]more…
Δελτίο τύπου της πρώτης ατομικής έκθεσης της Χριστίνας Τζάνη ( απόφοιτης καλλιτέχνιδος 2015 ΠΔΜ) “Tender Wounds ” στη Gallery X, Δουβλίνο, Ιρλανδία
Tender Wounds Η γκαλερί X, ο νέος χώρος ανήσυχης τέχνης είναι στην ευχάριστη θέση να συστήσει τη ζωγραφική της Ελληνίδας εικαστικού Χριστίνας Τζάνη. Η δουλειά της εστιάζει σε οδυνηρές εικόνες που σχετίζονται με τη παιδική κακοποίηση, οδηγώντας μας σε μια ψεύτικη αίσθηση ασφάλειας και ομορφιάς πριν έρθουμε αντιμέτωποι μέσω των εκτεθειμένων αισθήσεων μας με μια άβολη […]more…
Το Μεσολόγγι και ο λόρδος Βύρων – γ’ διαδρομή: έκθεση στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη μεταξύ άλλων με συνεργατικό έργο ο Χάρης Κοντοσφύρης και ο Γιώργος Πανταζής ( επι πτυχίω καλλιτέχνης)
Έργο: Χάρη Κοντοσφύρη και Γιώργου Πανταζή – O λόρδος Βύρωνας σε πρόγευμα με την Ωραία των Αθηνών Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου 2016 16:32 Η Πινακοθήκη Χ. & Σ. Μοσχανδρέου στο Μεσολόγγι ξεκίνησε από το 2005 έναν κύκλο εκθέσεων υπό τον τίτλο «Το Μεσολόγγι σήμερα μέσα από την τέχνη», στο πλαίσιο του οποίου κάθε χρόνο εικαστικοί δημιουργοί εμπνέονται από το Μεσολόγγι, με στόχο να αποδώσουν εικαστικά την ατμόσφαιρα […]more…