Πρόγραμμα Εργαστήριου Δια Βίου Φλώρινας 2012-13

Δια Βίου πρόγραμμα Φλώρινα Εαρινό 2012-13 Δια Βίου πρόγραμμα Φλώρινα Χειμερινό 20 12-13 more…

Απόφαση Έγκρισης κατάταξης δικαιούχων για σίτιση φοιτητών παλιών ετών Παιδαγωγικής Σχολής και Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών στη Φλώρινα ακαδ. έτους 2013-2014

Κατεβάστε την απόφαση σε μορφή .pdf more…

ΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2013-14

  ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2013-14 ΣΕ ΜΟΡΦΗ .pdf   Ή πηγαίνετε στην σελίδα του ΕΥΔΟΞΟΥ από το παρακάτω link:   https://service.eudoxus.gr/public/departments/courses/2511/2013   more…

Απόφαση Έγκρισης κατάταξης δικαιούχων για στέγαση φοιτητών παλιών ετών Παιδαγωγικής Σχολής και Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών στη Φλώρινα ακαδ. έτους 2013-2014

Κατεβάστε την απόφαση Έγκρισης κατάταξης δικαιούχων για στέγαση φοιτητών παλιών ετών Παιδαγωγικής Σχολής καιΤμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών στηΦλώρινα ακαδ. έτους 2013-2014 σε μορφή .pdf more…

Ορκωμοσία των πτυχιούχων του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών

Αξιότιμοι Κύριοι,   σας ενημερώνουμε ότι η ορκωμοσία των πτυχιούχων του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών θα πραγματοποιηθεί στο μεγάλο Αμφιθέατρο της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας την Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013 και ώρα 13:00μ.μ. Απο τη Γραμματεία του ΤΕΕΤ more…
ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ ΤΑΤΙΑΝΗ

ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ ΤΑΤΙΑΝΗ

ΣΤ-ΟΡΓΗ Η έννοια της “μητρότητας” είναι μια αρχέγονη έννοια που θα μπορούσε να πει κανείς, ότι ορίζει και διαποτίζει την ανθρώπινη ύπαρξη από τις απαρχές της. Αν κοιτάξει κανείς πίσω στην ανθρώπινη ιστορία και στους μύθους κάθε πολιτισμού, θα εντοπίσει τη Μητέρα – Γη, τη Μητέρα – Θεά, τη Μητέρα, ως κυρίαρχο στοιχείο, καταλυτικό πολλές […] more…
ΠΕΔΙΩΤΙΔΟΥ ΒΕΡΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

ΠΕΔΙΩΤΙΔΟΥ ΒΕΡΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

~άνθρωπος και κοινωνία~ Η αστικοποίηση του ανθρώπου συνέτεινε στην ανάπτυξη των πνευματικών και τεχνικών επιτευγμάτων ανα τον κόσμο. Το έδαφος που καλλιεργήθηκε ο ανθρώπινος πολιτισμός ήταν η συγκέντρωσή τους σε πόλεις και η προσαρμογή τους στον τρόπο ζωής εκεί. Λόγω της διαβίωσης με συνανθρώπους ισχυροποιείται και εδραιώνεται ένα κοινό σύστημα αξιών. Γίνονται συζητήσεις για το […] more…
ΚΟΡΩΝΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

ΚΟΡΩΝΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

Ο Οδυσσέας στο βυθό του Ο Οδυσσέας είναι ένα μυθικό πρόσωπο που γνωρίσαμε μέσα από τον Όμηρο, είναι όμως και ένας ρόλος που βιώνουμε μέσα από το παρελθόν μας ,το σήμερα,το αύριο αναζητώντας ο καθένας σαν μονάδα αλλά και σαν σύνολο κοινωνικό την Ιθάκη. Ο Βυθός σαν σκέψη και εικόνα, είναι ένας πλουραλισμός χρωμάτων, και […] more…
ΚΕΣΙΣΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ

ΚΕΣΙΣΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ

Το έργο αποτελεί το πορτραίτο μιας γυναίκας ως κοινωνική παραίσθηση, η οποία έζησε στην περιοχή της Φλώρινας την περίοδο 1932-1990, και ασκούσε το επάγγελμα της ιερόδουλης. Μια αρχέγονη μήτρα. Πολυδιάστατη. Πραγματώνεται μέσα από τη γέννα. Σπήλαιο καταφυγής και ενηλικίωσης. Σπερματοδόχος. Σαν μορφή αποτελεί πρόσωπο της λαϊκής κουλτούρας της περιοχής, ενδεδυμένη με τους ρόλους με τους […] more…
ΔΙΠΛΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΔΙΠΛΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Η ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ Άραγε γιατί να υπάρχει αθεΐα γιατί να υπάρχει η Θρησκεία και όλες οι επιστήμες ; Στο ερώτημα αυτό δεν θα βρούμε εύκολες απαντήσεις. Τελικά τι είναι ο κόσμος που μας περιβάλλει, πως επιδρά η πολιτική ; Σ ‘ αυτά τα ερωτήματα με βοήθησε η ζωγραφική, που με έκανε να βγάλω την […] more…

ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Άρχων / Αρχόμενος Δομείν / Αποδομούμενος Μήπως τελικά αυτοεγκλωβίζεται και αφομοιώνεται από τα ίδια του τα δημιουργήματα. Θέμα της εργασίας είναι η αλλοτρίωση του σύγχρονου ανθρώπου, τα αδιέξοδα και ο εγκλωβισμός του μέσα στα ίδια του τα δημιουργήματα σε έναν υπερ-τεχνοκρατικό πολιτισμό και το μοντέλο κοινωνίας που επιβάλει. Το αποτέλεσμα είναι αποξένωση, απώλεια ταυτότητας, ομοιογένεια, […] more…
ΧΑΤΖΗ ΓΕΣΘΗΜΑΝΗ

ΧΑΤΖΗ ΓΕΣΘΗΜΑΝΗ

Γεσθημανή Χατζή πτυχιακή Ιούνιου 2013 «ΗΑΕΜΑ» Η παρούσα πτυχιακή εργασία είναι ένα Stop-Motion Animation με την μορφή εγκατάστασης.Αποτελείται από δύo ταινίες μικρού μήκους του 00:01:38 η πρώτη και 00:00:33 η δεύτερη. Πραγματεύεται το πώς αντιλαμβάνονται τα παιδιά τον κοινωνικό αποκλεισμό και τον ρατσισμό, πως αισθάνονται πως αυτό βγαίνει στον εξωτερικό κόσμο και πως ο κόσμος […] more…
Yiorgos Drosos @ Vasilys Bouzas| communication